رویایی ^_^

رویایی ^_^

رویایی ^_^

رویایی ^_^

نقد و بررسی قرص تاخیری وایمکس

نقد و بررسی قرص تاخیری وایمکس

  وجود مشکل و ناتوانی در روابط زوجین اغلب به چشم می خورد و ریشه ی بسیاری از اختلافات و جدایی ها ، ناشی از اختلال در روابط زناشویی است و ناتوانی های جنسی در مردان بیشتر به چشم میخورد به طوری که از هر ده مرد ، هشت نفر از مشکل زود انزالی رنج می برد . بعضاً به دلایلی هیچ‌وقت برای درمان به پزشک مراجعه نمی کنند و خود اقدام به مصرف دارو و محصولات تأخیری می کنند و این محصولات به خوبی توانسته است موقتا مشکل را حل کند. یکی از محصولات که عملکردی چند منظوره دارد قرص وایمکس است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

معرفی قرص وایمکس

نداشتن اختلال جنسی می تواند رابطه جنسی را برای طرفین لذت بخش کند . ولی در بعضی مواقع به دلیل وجود مشکلاتی کیفیت رابطه جنسی کاهش می یابد و انتظارات زوجین برآورده نمی شود. با توجه به اینکه اختلال در انزال مردان یک بیماری نیست و با مصرف بعضی قرص ها و محصولات درمان می شود پس جای نگرانی نیست. یکی از محصولات پر فروش در سراسر دنیا قرص وایمکس است که ساخت کمپانی کانادا می باشد با توجه به تحقیقات بر روی این محصول مضرات قرص های ویاگرا سیالیس و سیلدنافیل را ندارند. قرص تقویت جنسی وایمکس علاوه بر نعوظ و توان فوق العاده در افزایش سایز اندام جنسی مردان نیز بسیار مؤثر است به طوری که با مصرف این قرص ۳ تا ۷ سانت سایز اندام جنسی افزایش می یابد. این قرص دارای تأییدیه بهداشت آمریکا و کانادا و همچنین استاندارد GMPو FDAآمریکا و استاندارد ISO 9001 و استاندارد کیفیت UKAS می باشد.ترکیبات این دارو انحصاری و از بهترین و با کیفیت ترین مواد تقویت کننده جنسی آقایان ساخته شده است. این ترکیبات صد در صد گیاهی و طبیعی نظیرجینسینگ ،پودربرگ گیاه، ویتامین E و B3 ، فلفل هندی، عصاره جو hawthorn، Hornygoat، catuaba و …می باشد. نمونه های تقلبی زیادی از این محصول در بازار وجود دارند که ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر جای بگذارد. نمونه اصلی قرص وایمکس دارای تاریخ انقضا، بارکد، پلمپ کنسروی و داخل قوطی همراه با کارتن و بروشور می باشد. فواید قرص هارد آن کنسروی قرص هارد آن کنسروی باعث افزایش دائمی سایز و قطر اندام جنسی در طول مصرف ۲ تا ۴ ماهه می شود. این قرص مشکل عدم نعوظ و شل بودن اندام جنسی مردان را درمان می کند. تأثیرگذاری این قرص بعد از ۳۰ دقیقه است و مدت تأخیر در انزال را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.از دیگر فواید این محصول: افزایش تعداد اسپرم، افزایش کیفیت و حرکت اسپرم، افزایش جهش اسپرم، درمان ناباروری آقایان، بازیابی سریع توان جسمی برای برقراری تعداد دفعات بیشتر رابطه جنسی می باشد.

نحوه مصرف قرص قرص هارد آن کنسروی

برای حصول نتیجه از مصرف هر دارویی باید تا مدتی دارو مصرف شود تا تأثیرات آن دیده شود. قرص تقویت جنسی قرص هارد آن کنسروی نیز از این استثنا خارج نیست. حداقل دوره درمان این قرص چهار ماه می باشد که هر روز دو قرص یک ساعت بعد از صبحانه و یکی اوایل شب مصرف شود بسته بندی این قرص ۶۰ عددی می باشد که برای مصرف یک ماه کافی می باشد. افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید تأثیرات قرص هستند و می خواهند به وضعیت مطلوب خود برسند می توانند با نظر پزشک مصرف را ادامه دهند

عوارض مصرف قرص قرص هارد آن کنسروی

با توجه به ترکیبات گیاهی قرص هارد آن کنسروی عوارض جانبی در افراد دیده نشده است فقط در بعضی مواقع ممکن است بعد از مصرف دچار سرگیجه و سردرد جزئی شود و زمان دوام سرگیجه حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد . فقط این دارو را با سایر داروهای تأخیری و توان بخشی جنسی استفاده نکنید و از مصرف بیش از اندازه دارو خودداری کنید . قرص هارد آن کنسروی جزو پرفروش‌ترین قرص های تقویت جنسی مردان ساخت کشور کانادا می باشد که با کارایی منحصر به فردی نظیر افزایش سایز اندام جنسی آقایان ، درمان عدم نعوظ و شل بودن آلت جنسی، تأخیر در انزال و درمان آن و افزایش تعداد و کیفیت اسپرم ها بسیار معتبر و پر طرفدار است.    

نقد و بررسی قرص ویگرکس پلاس :

قرص ویگرکس پلاس VigRX Plus مانند Porsche از قرص های تقویت کننده و بزرگ کننده آلت تناسلی آقایان است.  شما با خرید این قرص یکی از بهترین محصولات مهندسی شده و با بالاترین عملکرد را در بازار می گیرید. به همین دلیل است که قرص ویگرکس پلاس   VigRX Plus قطعا به عنوان شماره یک قرص های بزرگ کننده آلت  توصیه می شود. قرص ویگرکس پلاس توسط صدها هزار نفر از مردان در سرتاسر جهان به عنوان جایگزین برای داروهای گران قیمت مانند ویاگرا استفاده می شود و گواهینامه های بی شماری برای تایید نتایج آن وجود دارد. این قرص تنها قرص های تقویت کننده مردانه است که از لحاظ بالینی تست شده و اثبات شده است که باعث افزایش اندازه و کیفیت رابطه می شود. قرص ویگرکس  یا VigRX برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ تولید شد و پس از چهار سال آزمایش گسترده، فرمول آن بهبود یافته و دوباره به عنوان قرص ویگرکس پلاس یا VigRX Plus به بازار آمد. قرص ویگرکس پلاس یا VigRX Plus برای هر مردی که می خواهد عملکرد جنسی خود را با نعوظ بزرگتر، سخت تر و طولانی تر بهبود بخشد طراحی شده است. اکنون ما نمی خواهیم به صحبت های پزشکی بپردازیم، بنابراین خلاصه ای سریع از مطالعه بالینی ۵۴ صفحه ای که توسط یک آزمایشگاه مستقل انجام شده و در کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده منتشر شده است میپردازیم: در طی مطالعات بالینی، شرکت کنندگان که ویگرکس پلاس یا VigRX Plus را به مدت ۸۴ روز مصرف کردند، گزارش دادند:
  • ۶۲.۸۲ درصد افزایش توانایی حفظ نعوظ
  • افزایش ۷۱.۴۳ درصدی در رضایت جنسی و مقاربت
  • افزایش ۴۷ درصدی در میل جنسی
  • افزایش ۲۲.۴۹ درصدی در کیفیت ارگاسم
اگر از نارسایی نعوظ رنج می برید یا اینکه نعوظ شما به اندازه کافی نیست، به این معنی است که اتاق های کاپورنوسای corpora در آلت تناسلی شما جریان خون کافی را دریافت نمی کنند . هر محصول بزرگ کننده مردانه، مانند ویاگرا یا ویگرکس پلاس ، با افزایش جریان خون به آلت تناسلی، یا به طور خاص اتاق های کورنوآلای corpora در آلت تناسلی شما عمل می کند. این قرص  یک قدم هم جلوتر می رود و در واقع باعث افزایش میل جنسی  هم می شود. ویگرکس پلاس یا VigRX Plus دارای یکی از جامع ترین فرمولاسیون ها در بازار است که با ترکیبات متعدد ترکیب می شود که در نتیجه یک قرص قوی تقویت کننده مردانه می باشد. مواد تشکیل دهنده عبارتند از : عصاره Epimedium اثبات شده است که عصاره حاصل از Epimedium اثر مشابهی را به ویاگرا دارد. عصاره خود یک مهارکننده بسیار قدرتمند PDE-5 را فراهم می کند که اکسید نیتریک را که نیاز به استراحت و صاف کردن عضلات کورنوئوس کپوروس را فراهم می کند و موجب گردش خون بسیار بهتر می شود، به نوبه خود سبب ایجاد نعوظ بزرگتر و سخت تر می شود. Damiana این عنصر برای قرن ها به عنوان  محرک قابل اعتماد و کارآمد مورد استفاده قرار گرفته است که به طور قابل توجهی بهبود کیفیت نعوظ و قدرت ماندن شما را افزایش می دهد. همچنین اثبات شده است که ارگاسم های شدید و طولانی مدت تولید می شود و اغلب برای کمک به مردان دیابتی مورد استفاده قرار می گیرد. Ginkgo Biloba یکی دیگر از گیاهان شناخته شده باستانی چینی Ginkgo Biloba دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی است و باعث افزایش عملکرد سلول های عصبی با افزایش جریان خون می شود و به نوبه خود باعث افزایش کیفیت نعوظ شما می شود. عصاره پوست Muira Pauma این عصاره به عنوان “ریشه نعوظ” شناخته شده است، این عصاره توسط قبایلی در برزیل برای هزاران سال برای خواص فستیوالیش استفاده شده است. در سال ۱۹۹۴ دکتر جک وینبرگ یک مطالعه راجع به ۲۶۲ مرد که از این نوع مشکل رنج می بردند انجام داد و نتایج روشن شد. در طی فقط ۲ هفته استفاده، ۶۲ درصد مردان گزارش دادند که عصاره دارای “اثر پویا” است و ۵۱ درصد از مردان گفته اند که این گیاه برای میل جنسی و میل جنسی مفید است. عوارض این قرص تقریبا صفر میباشد آن هم به علت کیاهی بودن آن میباشد.

قرص تاخیری ویاگرا  چیست و چه کاربردی دارد؟

همچنین برای افرادی که از اختلال و مشکل نعوظ رنج می برند، می تواند یکی از گزینه های درمانی مناسب و مفید باشد. این قرص به سرعت و سریع جذب دستگاه گوارش می شود. قرص ویاگرا سبب تحریک جنسی در فرد می گردد. این فرآیند با افزایش آرامش عضلات به وسیله اکسید نیتریک که به صورت ماده شیمیایی است انجام می شود، که در پاسخ به تحریک جنسی، آزاد و رهاسازی می گردد. آرامش عضلات باعث افزایش و بهبود جریان خون رسانی در عضو تناسلی آقایان شده، که این عمل سبب ایجاد حالت نعوظ پایدار می گردد. امروزه یکی از علت های اصلی بسیاری از طلاق ها، ریشه در مشکلات و ناتوانی های جنسی دارد. به همین منظور با آگاهی کامل از درمان های دارویی موجود و اطلاع یافتن صحیح در این مورد، قابلیت حل و درمان بسیاری از این مشکلات و ناتوانی ها امکان پذیر است. حالت و وضعیتی در آن مرد ایجاد نعوظ کامل و پایدار را برای انجام رابطه جنسی نمی تواند انجام دهد، ناتوانی جنسی می گویند. برای ایجاد حالت نعوظ، هماهنگی و همکاری بین قسمت های مختلف بدن نظیر مغز، هورمون ها و عروق خونی، آرامش روحی، روانی و دستگاه اعصاب مرکزی ضروری و لازم می باشد. ناتوانی جنسی در اثر مشکلات عضوی یا روانی برای فرد به وجود می آید. زمانی که فرد دچار استرس، اضطراب و نگرانی باشد قادر به انجام رابطه جنسی نخواهد بود، که این مورد ناتوانی جنسی روانی محسوب می شود. در بسیاری از موارد جراحی، بیماری و تصادف منجر به ناتوانی جنسی در آقایان می شود. بیماری قند نیز یکی از علل شایع و مهم در ایجاد ناتوانی جنسی به شمار می رود. بیماری های قلبی عروقی نیز به دلیل کاهش گردش خون و خون رسانی به عضو تناسلی یکی از دلایل ایجاد ناتوانی جنسی می باشند. داروهای شیمیایی مؤثر مانند داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد افسردگی، آسیب های نخاعی، جراحی های وسیع لگنی و اختلالات هورمونی، از دیگر عوامل تاثیر گذار در ناتوانی جنسی آقایان به شمار می روند. یکی از محصولاتی که با استفاده و مصرف آن می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد و موجب بهبود کیفیت رابطه جنسی شد، قرص ویاگرا 30 تایی است.

ویژگی های قرص تاخیری ویاگرا

قرص تاخیری ویاگرا  با توجه به ویژگی های جسمانی فرد و متناسب با زمان مورد نیاز مصرف می گردد. به طور معمول حدود یک ساعت قبل انجام رابطه جنسی می توان از این قرص استفاده کرد. استفاده از آب کافی در کمک به جذب سریع تر قرص بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. مصرف این محصول همراه با غذاهای چرب و مواد اسیدی مناسب نیست، چرا که تاثیرات آن را از بین می برد. مصرف قرص ویاگرا برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماران قلبی و ریوی، مشکلات تنفسی، کلیوی و زخم معده توصیه نمی شود. اگر فرد هنگام استفاده از قرص، احساس خوبی نداشت یا در ناحیه قفسه سینه خود احساس درد، تنگی نفس یا واکنش حساسیتی احساس کرد، باید آن را جدی گرفته و در اسرع وقت به پزشک مراجعه کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.